New in!!

 Kimono:H&M,  Leggings:Urban outfitters, Ringene er fra:H&M, Norman Copenhagen, Pieces, Hjemmelavet og Vintage!!

 Her er lige et outfit billed, fra lidt af det jeg købte i København!!(Resten kommer senere) Mine leggings og min kimono købte jeg i København! Kimonoen vil jeg bruge som en slags overgangs jakke, hvis nu vi er så heldige at få noget lidt bedre vejr. Ellers er det også en god skjorte, som kan styles med en bælte i taljen!!:-) Lige nu hygger jeg mig i sommerhuset, det er dejligt!! Hvad går i og laver!!:-)
Knus

14 kommentarer:

  1. LOVE your outfit !
    and the rings are just AWESOME, looks fantastic (:

    xx, nati

    SvarSlet
  2. Ooh thank you very much!!:-)

    Hugs!!:-)

    SvarSlet
  3. Tak for kommentaren på min blog, det er altid dejligt med ros :)
    Også en super fin blog du har dig!
    - Elsker Kimono'en, den er da bare alt for nice, hvad gav du for den? (;
    //ida

    SvarSlet
  4. Jeg gav vidst nok 350Kr :-) Tak skal du have!!

    Knus

    SvarSlet
  5. ELSKER ELSKER ELSKER din kimono! :-D
    Er fast læser nu!

    www.watchmylens.blogspot.com
    //Ninna

    SvarSlet
  6. Wuhuuu jeg er din nr. 100 læser! Tillykke! :-D

    SvarSlet
  7. Super blog håber du vil forbi min http://by-mrjoe.blogspot.com/

    Der er en konkurrence kørende så deltag og vind :)

    SvarSlet
  8. 1000 tak allesammen jeg kigger lige forbi!!:-)

    Knus

    SvarSlet
  9. beautiful! I love the colors x

    sweetness xx
    hope to hear from you*!
    amyflyingakite.com

    SvarSlet
  10. yndig kimono. :)

    Emilie
    www.blogbyemilie.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Amy: Thank you very much!!:-)

    Emilie: 1000 tak :-)

    Hugs

    SvarSlet
  12. Er helt vild med dine ringe! (-:

    http://claras-secrets.blogspot.com/

    SvarSlet