First day, back to school!!



Shorts:Karen by Simonsen, Bluse:Gina tricot, Strømpebukser: Wolford, Hat:Vintage,
Sko:Swedish hasbeens.

Så blev det også første skoledag for mig, det vil sige jeg nu er startet i 8 klasse :-).
Forleden dag skrev jeg om en gave jeg har fået og det var disse lædershorts fra" Karen by Simonsen "  Jeg er sååå glad for dem så blev bare nød til at tage dem på første skoledag ;-). Dagen i dag har bare været super god, jeg har været i byen med veninderne og hygget mig rigtig meget, så det var bare en god start på skole året. Nogle har skrevet til mig de ikke kunne følge mig,, jeg vil gerne lige høre om i kan se follow kappen ??
Knus

4 kommentarer:

  1. Jeg har nomineret dig til en blog award.
    Læs mere her:
    http://philippa-phil.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Love the lacey top clashing with the leather pants.
    Good luck with school, my friend
    XXXXXXXXXXXXX

    SvarSlet
  3. ohh thank you dear Sacramento :-)

    SvarSlet