Nameless!!




 Maxikjole købte jeg i København,og er fra Weekday. Tørklædet som er brugt som turban er fra genbrug. Skoene er fra Swedish hasbeens for H&M.

Idag er jeg kommet hjem fra min veninde i Århus ,så nu er jeg klar med flere indlæg til jer. Jeg har fået shoppet lidt igen, selvom jeg havde lovet mig selv at stoppe. Til gengæld er det med god samvittighed, da der er mange gode fund i genbrug. Dog skal det lige siges at jeg kom til at købe to par sko, som jeg nok skal poste senere..:-)
Knus

8 kommentarer:

  1. jeg kan virkelig godt lide din stil :D

    SvarSlet
  2. Orrh 1000 tak hvor er du sød :-)

    SvarSlet
  3. Lækkert outfit, xx
    -rockyourimage.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Du har den fedeste stil! Jeg er lige blevet fast læser, og jeg har allerede tjekket dine billeder igennem 5 gange!

    SvarSlet
  5. nuurh 1000 tak hvor er du sød :-)

    Knus

    SvarSlet
  6. Det var så lidt! :-)

    love-from-here.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Er vild med din kjole, SÅ fin!

    Du er velkommen til at tjekke min blog:
    http://theair-i-breathe.blogspot.com/

    - Camilla Emilie

    SvarSlet