If you don't know where you're going how do you expect to get there ??





Hej alle jer derude!!
Jeg er rimlig tidlig oppe for at lave et indlæg til jer i dag. Det er nemlig sådan at min dag, ikke er en helt normal skoledag. Jeg har været med i et projekt på vores skole om noget glaskunst, og jeg skal interviews til TV, om det at prøve, at lave glaskunst. Jeg synes faktisk at det var ret sjovt, og glæder mig til at se resultatet.
Der går lidt tid inden jeg får lavet et ny indlæg, da jeg skal til København hele weekenden med dejlige  Cecilie. Jeg glæder mig helt vildt meget til at for shoppet igennem hvilket jeg selv synes jeg trænger til. Hvis i har nogle gode vintage og second- hand butikker i vil anbefale må meget gerne smide en kommentar.  Vi har selv en lejlighed i København, så er der tit og kender selvfølgelig også mange af deres butikker, men for en sikkerheds skyld :-).
Hvad synes i om mit outfit ?? Det er bare begyndt at blive koldere og koldere, øv!!
Knus

11 kommentarer:

  1. Det sidste billede er SUPER fedt !! :)

    SvarSlet
  2. Rigtig flot outfit"

    http://you-and-i-life.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Mange tak piger det er jeg glad for at høre :-)<3

    Knus

    SvarSlet
  4. hej sofie !
    mange tak for den søde kommentar! (hjerte)
    vi følger også din :)

    kærlig hilsen

    Marlene og sophia

    http://fashion-in-cph.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. those photos look amazing, as well as your outfit. xxx

    www.vintagewalls.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Sikke en lækker blog! Synes den er rigtig inspirerende! (-:

    Knus - http://sidselkh.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Din blog er så sød. Du har en unik stil, det er da vildt! For fedt!

    Cecilieandersen.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Ej hvor fedt. Det lyder rigtig spændende! :)

    Kig forbi, jeg har en JUMPIN konkurrence kørende.

    /Joanna Nielsen
    www.joannanielsen.blogspot.com

    SvarSlet
  9. mange tak alle sammen :-) det er jeg glad for at høre <3

    SvarSlet
  10. how lovely you are <3 ! I like your blog a lot and will follow :) !

    SvarSlet