if you want, you can get a call from my new belt!!

                                                                        Bælte// Vintage
 Hejsa!!
Lige en lille opdate, jeg er i skole lige nu og har så travlt, så der har været lidt stille fra min side. Derfor tænkte jeg at jeg lige vil vise jer mit nye vintage bælte, min farmor havde med hjem til mig fra U.S.A.
Det er lavet at en gammel telefon, og jeg synes det er rigtig fedt det kan lige pifte et outfit op.

Lige efter skole skal jeg til sang. Glæder mig til weekenden hvor jeg forhåbentlig får købt noget tøj, da jeg skal til min oldemors 95- års fødselsdag senere i november. Mange tak fordi i bliver ved med at lægge kommentarer, selvom jeg ikke er tilstede, det betyder virkelig meget for mig!!

Knus

4 kommentarer:

  1. Tillykke med hende! 95 år, så er man for sej! fed blog. Tjek min blog ud og bliv evt, fast læser:


    nanna-kondrup.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Sikke et fedt bælte! :-)
    Knus

    www.buberri.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Orrrh mange tak skal du have :-)!!

    Knus

    SvarSlet