Now on Instagram!

En lille surprise! Har oprettet Instagram, eller det vil sige jeg har haft det længe, men det er først nu jeg er begyndt at bruge det. Billederne er alle billeder fra denne sommerferie. De smukke billeder af vandet er faktisk bare taget med en iphone, ligesom stortset resten af billederne. Jeg er meget ny til det, så jeg vil elske at høre jeres mening, og ikke mindst jeres bruger navn (hvis i har instagram?)
Du kan finde mig under navnet:    sofiewedderkopp  
Håber i vil tage et kig forbi? I er selvfølgelig også meget velkommen til at følge mig!
Knus Sofie

6 kommentarer:

  1. Hej! Du modtager nu en Liebster Blog Award. - Du kan læse om hvad du skal gøre på min blog, i indlægget fra i dag :-)
    Tillykke med det!

    Knus

    Mylifeklara.blogspot

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak, jeg har ikke under 200 læsere så desværre :-)

      Slet
  2. Fed blog, elsker din stil!

    - Sofie Louise

    Kig meget gerne forbi:
    www.backsidebird.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak! Jeg kigger forbi med det samme :-)

      Slet